Bebisbesök i skolan
Ett tag undrade jag varför jag överhuvudtaget gick till skolan imorse. Vi hade en sammanfattning av kursen eftersom det var sista föreläsningen, men det känns som att jag mer hade behövt vara hemma och skrivit på hemtentan. En rolig grej var dock att en i klassen som just fått barn kom och hälsade på med sin lilla bebis. Inte ens en månad gammal och så otroligt sjukt söt! Det var nog den minsta människa jag någonsin sett i verkligheten... En riktigt liten plutta. Synd att de växer så snabbt. :)

Eftermiddagen har inneburit strömavbrott och ännu mera strömavbrott. Självklart kom det tillbaka precis när jag skulle åka iväg och handla tacogrejer inför morgondagen med Ronja och Amanda. Typiskt! Får se klart det jag kollade på på tv nu istället medan jag väntar på att det ska bli dags att sticka till träningen. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress