Tisdag
Förmiddagen har idag bestått av föreläsning och sedan var det studiegruppsarbete planerat nu på eftermiddagen, men vi kände att det var bättre att få gå hem och läsa i alla böcker vi behöver ha läst för att kunna börja med nästa uppgift. Så alltså åkte jag hem och åt lunch istället och nu tänkte jag ta itu med massa tråkiga saker som jag skulle behöva få gjorda. Till exempel betala mina skolböcker och medlemsavgiften till Lärarförbundet, försöka leta upp någon polislapp att fylla i på nätet så jag slipper köpa frimärke och kuvert för att kunna posta in det, beställa en bok från Regeringskansliet och sedan ringa till Help Desk och fråga varför jag inte kan komma in på MDHs Blackboard. Sist men inte minst ska jag såklart plugga så mycket jag hinner också. Får försöka vara effektiv så det går snabbt alltihop. :) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress