Things change
Det blev en liten tidsändring på jobbet, något hade hänt så stackars Ann-Marie var tvungen att åka till Karolinska sjukhuset på direkten. Kände mig lite rutten för att jag inte stannade till 22, men hade ingen annan kunnat komma så hade jag såklart gjort det. Tjejen som skulle ta de där sista timmarna kunde dock inte komma förrän 19 så jag fick stanna kvar en timme extra.

En kul grej som hände under den där sista timmen var att min förskollärare från Slottsskolan kom in och handlade med sin syster. Hon kände igen mig direkt, vilket jag tyckte var lite roligt. Tänk vad många ungar hon måste haft de senaste 14 åren och så kände hon ändå igen mig. Hon var min favorit på lekis, alltid så himla snäll och när vi var ute på utflykter så ville alla barn alltid hålla henne i handen. Herregud vad längesen det var!

Amanda

Vem? Marie?<3

Sara

Jaa precis! Haha bra gissat! Hon pratade om dig, hade visst träffat din mamma tror jag så hon visste att du var i USA. Jag skulle hälsa! :)<3

Amanda

Haha jaha! Hon var på golfklubben en gång när jag var där, och vi stod typ mittemot varandra, men hon kände inte ens nästan igen mig haha! Ja, hennes dotter är ju här! Vi har inte träffat henne än men vi vet att hon är här:)<3

Sara

Jaha det sa hon inte! Hur vet ni att hon är där då? :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress