Måndag
Den här veckan har jag bara en föreläsning på onsdag, annars är jag helt ledig från skolan. Om man nu kan kalla det ledig när man har 6 st böcker som ska läsas och en stor hemtentan som ska skrivas... Jag har haft jättesvårt för hur jag ska lägga upp det, tänkte från början att jag skulle läsa allting och sedan skriva, men efter att ha läst de viktiga kapitlen i en av böckerna så har jag insett att jag inte kommer hinna med allt. Det är inte de mest lättlästa böckerna om man säger så. Från och med nu så ska jag prova att börja skriva istället och samtidigt leta information i böckerna. Hoppas det går bättre. :)

Precis som jag hade förutspått (eftersom en tjej som jobbar på Bring skrev på Facebook igårkväll att hennes son var sjuk) så ringde de från Bring klockan 7 imorse och ville att jag skulle komma in kl 10 och dela en runda. Kan ju tillägga att jag inte hade dragit upp persiennerna och sett vädret när jag tackade ja. Spöregn. Men jag trampade ut till Årby och blev genomblöt, delade rundan och åkte in igen. 
Det råkade bli så att jag ska jobba samma tid imorrn igen. Lika bra att passa på nu, innan det blir praktik och sådant så jag inte kan jobba alls.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress