Jag saknar dig
Jag har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag egentligen tyckte om filmen "Jag saknar dig", som vi såg på bio igårkväll... Inte dålig, men inte heller jättebra. Den handlar om två tvillingsystrar och en bit in i filmen så dör den ena i en bilolycka, och sedan får man följa den syster som blir kvar. Sorglig film helt enkelt. Det som drog ner den lite var att det var flera gånger som det kändes som att allt blev lyckligt och bra, och man väntade bara på att eftertexterna skulle börja rulla, men det kom aldrig utan då hände någon ny sorglig grej och så fortsatte det. 
Sedan har jag lite svårt för svenska filmer när det gäller skådespeleriet. Tycker alltid det känns så falskt och tillgjort. Men som sagt, den var inte dålig. Betyg 3/5.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress