20 år
Min dag idag. Hela 20 bast blir jag också. Ganska tråkigt att fylla år på en måndag för att vara helt ärlig, och vädret är ännu tråkigare... Men lite tur har jag för jag är faktiskt ledig både från jobb och skola dagen till ära. Gick upp vid 9 och kokade ägg och fixade iordning smörgåsar som jag sedan åt framför tvn. Några avsnitt One Tree Hill som vanligt såklart. 

Resten av dagen är ganska oplanerad. Tänkte först och främst kolla upp vad det är jag ska ha läst inför föreläsningen imorrnbitti och börja lite smått med det så jag får det gjort, och sedan tänkte jag dammsuga och vika lite tvätt så det inte ser ut som ett råttbo ikväll när familjen kommer över. Övriga släktingar kommer till Odlaren på lördag och firar både mig och min bror samtidigt eftersom han också fyller snart. Det blir en rätt lugn födelsedag med andra ord. :)

Tiden går fort :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress