VG
JAG FICK VG PÅ MIN FÖRSTA HEMTENTA VILKET INNEBÄR ATT JAG KLARAT MIN FÖRSTA KURS!!! :)

Ingenting kan sabba min dag nu för jag är så glad att jag bara går runt och sjunger och ler för mig själv. Så himla skönt att få högsta betyg på första tentan, även om man bara behövt göra någon form av komplettering på det man missat om det gått sämre. Tror jag hade blivit rätt knäckt om jag inte klarat den allra första individuella uppgiften och jag fick någon slags panikångestattack medan vi väntade på resultatet. Såklart väntade läraren till slutet av föreläsningen med att dela ut tentorna så alla satt som på nålar i ca tre timmar innan vi äntligen fick veta hur det gått.

Jag blev rätt så förvånad över fördelningen av resultaten. Trodde nog att de flesta skulle få G och sedan några på VG och några på komplettering, men istället var 17 st på VG, 15 på komplettering och bara 6 st på G.

Iallafall så är jag grymt stolt över mig själv just nu! 7,5 högskolepoäng, check! :) 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress