Ledig
En lång skön sovmorgon och tre avsnitt av One Tree Hill är vad jag har pysslat med idag. Tycker det känns som att jag var värd det efter att ha jobbat fem dagar förra veckan och kämpat med en tenta de andra två dagarna. Folk smäller av lite när jag säger att jag jobbat fem dagar samtidigt som jag pluggar på heltid, men jag tyckte det gick rätt bra ändå. Från och med nu blir det dock jobb allra högst fyra dagar i veckan, annars tror jag att jag kommer att tjäna lite för mycket. Ska leta fram mina lönespecar någon dag och börja räkna.

Jag har förresten inte bara latat mig idag, utan gjorde faktiskt en utvärdering av första kursen alldeles nyss. Nu får det nog bli ett avsnitt One Tree Hill till innan lunch. Man måste ju njuta av sin ledighet. ;)

Såhär ser vår uteplats ut just precis nu. Plattorna har sjunkit så de är här och ska fixa till det. Hoppas de gör det ordentligt så det inte blir likadant igen. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress