Första intrycket
Jag kunde knappt sova en blund på hela natten för att jag låg och var nervös över mitt första besök på min fältförskola, men konstigt nog så var jag ändå hyffsat pigg imorse. Om jag får säga det själv så tyckte jag att det gick skitbra! Jag kom dit strax före nio och sedan var jag där fram till halv tolv när de skulle äta lunch. Min handledare var jättesnäll och hjälpsam så det kändes jättebra. Hon presenterade mig för barnen under deras samling och sedan när de gick ut så visade hon mig runt på alla avdelningar och jag fick skriva på lite sekretesspapper. Förskolechefen var där för något möte så jag fick träffa henne också på samma gång.
Ska bli jätteroligt att ha min VFU hos dem! :)
Ronja

Va kul för dig att det verkar som ett lyckat val Gums :)<3

Sara

Ja det känns verkligen jätteskönt! Längtar verkligen till VFUn nu, förut var jag mest rädd! :)<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress