Back to reality
En heldag i skolan är avklarad och det var ingen höjdare efter att ha varit sjuk och i princip legat på soffan konstant i tre dagar. Fast lite skönt var det att få träffa och prata med lite folk. Känns som att jag hängt lite för mycket framför tvn med karaktärerna i One Tree Hill de senaste dagarna.
Skönt också att förmiddagen räckte till för att vi skulle bli klara med fältstudieuppgiften och att Jimmy var så snäll och skrev ut den till oss på sitt jobb så kunde vi gå och lämna in den redan på lunchen. Ett problem mindre och det som återstår nu är bara att det ska redovisas på torsdag... Redan nervös!

Eftermiddagen gick åt till föreläsning, som jag egentligen tänkte hoppa över eftersom min hosta och snuva bara blev värre och värre, men till slut stannade jag för att slippa missa något inför nästa veckas tenta. Tycker det känns som att det var förra veckan jag lämnade in hemtentan, men nu har det visst gått en hel kurs till. Sjukt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress