7
Idag har jag och Jimmy hängt ihop i 7 månader och jag förvånas fortfarande varje dag över hur underbar han är. Jag tror jag är världens lyckligaste människa. :)

Vårt sätt att "fira" dagen har varit att först åka till Tuna Park där jag hittade en fin vinterjacka (visar bild senare) och sedan åkte vi upp till Odlaren för att mata Felixen som är ensam hemma fram tills imorgon eftermiddag. Han var ute när vi kom och det lilla kattskrället gick såklart rätt fram till Jimmy och hälsade och sedan rakt förbi mig som om jag inte fanns. Han skulle bara veta att det var JAG som tjatade ihjäl mamma och pappa tills de till slut gick med på att köpa honom.
Trots otacksamheten så fick han massa god mat och sedan åkte vi hem för att laga mat. För första gången har vi gjort plankstek och vet ni vad? Det blev hur gott som helst! Jimmy gjorde hemgjort potatismos och stekte köttet medan jag fixade grönsaker och sås och sedan la upp allt på plankorna. Teamwork kallas det. Varsin cosmopolitan-drink lyxade vi till det med också. Min favvo-drink! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress