Gullungar
Hur trött jag än är just nu så är ändå humöret på topp för dagen har varit helt underbar. När jag kom till förskolan så var det dags för frukost och sedan vid halv 10 så skulle några avdelningar slås ihop och barnen delas in efter ålder. Tydligen gör de så på torsdagar. Jag följde med mellangruppen till skogen, men när vi skulle gå så blev det mer eller mindre kaos. Varenda unge ville hålla mig i handen när vi skulle gå och tillslut började en störtböla. Jobbig situation men samtidigt ändå lite gulligt. Känns ju inte som att de hatar mig iallafall. :)

Andra trevliga saker som hänt under dagen är att jag fick en teckning som en liten kille ritade till mig. Tyvärr kan jag inte visa den eftersom hans namn står på den och då kan jag få kicken. Men jag kan lova att den var urtjusig med paljettstjärnor och annat fint. ;)
Sist av allt så sa en liten tjej att hon gillar mig. Visserligen har hon sagt det förut men jag blir ändå lika glad varje gång. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress