Träningsvärk
Jag är faktiskt lite stolt över att jag lyckades ta mig runt hela femman igår, trots hosta och täppt näsa. Dessutom hade jag ju inte tränat överhuvudtaget sedan förra tisdagen och inte sprungit på nästan två veckor. Det har funnits så mycket annat roligare att göra och så har jag ofta jobbat tidigt på helgerna så inga morgonturer har det blivit heller. Och sedan blev jag ju då sjuk mitt i alltihopa.
Men nu är det bestämt att det ska bli en duktig månad och det har ju börjat bra iallafall. Löpning igår och ikväll blir det bodyattack. Hoppas på att träningsvärken från igår försvinner innan dess.

Men först: dra på sig shortsen och cykla till jobbet. 17.3 grader i skuggan visar termometern och det är cykelrunda som gäller. Sådana här dagar skulle jag inte byta mitt utomhusjobb mot någonting! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress