Snälla människor
Inte klokt vad jag är omgiven av snälla och underbara människor! Till exempel en pojkvän som tar hand om mig och kommer hem med mat till mig när jag är sjuk, håller om mig hela natten medan jag halvt om halvt hostar ut mina egna lungor och hämtar mig från jobbet efter en låååång dag. Och en mamma som erbjuder sig att ta de fyra sista timmarna av mitt elvatimmarspass på jobbet så jag kan få komma därifrån och sova några timmar för att bli lite piggare och friskare. Det är nästan så man känner sig lite bortskämd! :)

Efter några timmars sömn, lite Ipren, nässpray och mat så mår jag faktiskt mycket bättre. För en gångs skull är jag ledig imorrn så då får jag passa på att vila ordentligt så jag blir helt återställd inför nästa vecka. Känns inte som att jag har varken tid eller lust att vara sjuk just nu...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress