Polkasnäcka
Det gick helt grymt bra på jobbet idag! Åkte moppe i Slagsta i bara shorts och t-shirt, till och med hela 50-vägen tillbaka därifrån och jag frös inte det minsta även fast det blåser som tusan ute.
Nu är jag ledig lördag, söndag och måndag innan det är dags för jobb igen nästa vecka. Me like! :)

Efter jobbet så satte jag mig på uteplatsen en stund och solade och sedan kom Jimmy hem och gjorde mig sällskap. När molnen började hamna ivägen så åkte vi till Slagstaglass. Man måste ju dit åtminstone en gång i veckan... ;)
Jag valde polkasnäckan idag och den var väl ingen storfavorit men helt okej. Väldigt söt och godisaktig.

Nu håller jag på och lägger in lite ny musik i Spotify-listan så jag har något att lyssna på i min Iphone när jag är ute och går, springer, jobbar eller vad det nu kan vara. Mycket bra. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress