Godmorgon
Dagens frukost är avklarad så nu är det bara tandborstning och omplåstring av skavsår kvar innan cykeln rullar mot jobbet. Idag blir det cykelrunda i Årby så jag hoppas på att det är lite post även idag så jag blir klar snabbt. Helt klart krångligaste rundan med alla icke svenska namn. Men jag får ju vara ute i solen iallafall så jag ska inte klaga. Till och med träningsvärken mår lite bättre efter gårdagens träningspass så nu slipper man gå runt och grimasera för att det gör så himla ont...

Ikväll ska jag och Ronja gå och kolla på Amanda och Rebeckas konsert i Stålfors och efter det ska jag och Jimmy storhandla. Jag har till och med skrivit en inköpslista så ingenting blir glömt. Nu är ju bara frågan vad jag har glömt att skriva upp på lappen... Förhoppningsvis ingenting.

Nu ska jag göra mig iordning och sticka till jobbet! :)


Längsta inköpslistan jag någonsin skrivit... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress