Fredagen den 13
Idag är det fredagen den trettonde igen. Inte för att jag är speciellt skrockfull men man vet ju aldrig. Det kan ju knappast skada att vara lite extra försiktig. Sitter i mina jobbshorts och t-shirt och hoppas på att jag har cykelrunda idag. Det känns liksom som att det kan gå minst fel på en cykel jämfört med moppe eller bil. Tror inte jag vill ha en favorit i repris från 1 april. Det räcker med en nära döden upplevelse per år tack! ;)

Igårkväll medan vi hade semifinalen i Eurovision på i bakgrunden hjälpte Jimmy mig att fixa iordning allt i min Iphone och ladda ner massa appar som är bra och sådant där. Så nu är det bara simkortet som fattas sedan är det bara att köra. Det tar lite på tålamodet att se den lilla lådan ligga på bordet här brevid mig när man inte kan öppna den och använda den. Jag som har så otroligt dåligt tålamod. Saker ska hända NU, inte senare. Så ser jag det. Men jag håller ut till ikväll iallafall...

Time to get ready for work! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress