Fredag
Äntligen är det fredag! Jag har sovit som en stock hela natten, det vill säga nästan nio timmar eftersom jag har sovmorgon idag för första gången på länge. Om jag inte har helt fel så var det nog förra torsdagen som jag senast fick sova ut... Att börja sju såhär många dagar i rad är inte helt roligt. Men nu är det fredag och jag ska alldeles strax cykla till jobbet för att jobba ett skönt fyra timmars-pass och sedan är jag ledig hela helgen. Det var inte igår man var det! :)

Bortsett från att det praktiskt taget är helg nu så är det många plus till att det fina vädret är tillbaka också. Inte så varmt verkar det som men det kanske blir under dagen. Jag tänker göra en vågad chansning och ta shorts idag. Inte så smart kanske med tanke på hur det var igår. Det regnade när jag åkte ut så jag pälsade på mig med t-shirt, fleece, regnjacka, jobbarbyxor och regnbyxor. Sedan kom solen och jag höll på att avlida så det var bara att stanna mitt på vägen i villaområdet och lirka av sig alla onödiga kläder. Hoppas på bättre tur idag! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress