Effektiv till tusen

Ibland blir jag förvånad över min egen effektivitet. Jag gick upp 9 och gjorde iordning frukost som jag sedan åt framför ett avsnitt av Vampire Diaries (observera att jag lyckades få igång allt på egen hand, ljud, bild, everything!). Eftersom de är så smarta och avslutar alla avsnitt med något som får en att bli tokig av nyfikenhet så råkade det bli tre avsnitt istället för ett.
När jag äntligen ryckte upp mig ur soffan och hade fått på mig lite kläder, borstat tänderna och plockat ögonbrynen så bestämde jag mig för att städa litegrann. De senaste dagarna har det sett ut som ett bombnedslag häromkring men ingen har orkat bry sig.

Så under dagen har jag tagit hand om disken, dammsugit, dammat överallt, plockat undan alla saker som låg överallt, vikt tvätt, städat badrummet, oljat in lite nya stekpannor och kastruller samt handtvättat min nya bikini. Mitt i allt fixande hade J lite tråkigt på jobbet så vi spelade en omgång röj-flaggor på msn. Där någonstans hann jag även klämma in en lunch och en vattenmelonpaus.
Så jag tycker att jag med all rätt kan känna mig lite duktig såhär i efterhand. :)

Nu har jag dragit på mig mina boyfriend-shorts (som jag älskar) och nya sandalerna och solbrillorna sitter där de ska så det är bara för mig att cykla till Sveaplan och hämta ut ett paket. Spännande! ;)

Johanna

Jag vill klå dig i röj-flaggor! xD



Msn? (:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress