Bring 20 år!
Fredagen den trettonde kanske är en turdag när allt kommer omkring? Det första som hände när jag kom till jobbet var att jag fick en fin liten guldpåse med godis och ett kuvert med mitt namn på. I kuvertet fanns ett tackbrev för allt hårt slit från Brings VD och 2 st biobiljetter. Det är nämligen så att Bring firar 20 år och det syntes verkligen! Ballonger och skyltar och grejer överallt på kontoret. Blev väldigt förvånad över att även jag fick present fastän jag bara är timanställd. Stort grattis till Bring! :)

Efter det åkte jag ut på rundan, den vanliga på cykel runt kontoret och det gick hur bra som helst. Jag var över en halvtimma snabbare än vad jag brukar vara så det var riktigt bra. Dessutom var det helt perfekt temperatur ute idag. Ingen sol visserligen men precis lagom för att man varken skulle svettas eller frysa i shorts och t-shirt. 
När jag kom tillbaka in till kontoret fanns det tårta och skumpa så det var bara att hugga in. Tur för mig att jag jobbade just idag! ;)

När jag cyklade hem så slog det mig också att om det är den trettonde idag så måste den femtonde vara på söndag, vilket betyder att jag får lön idag. Kan den här dagen bli bättre???! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress