1 månad
Trots att jag vill jobba så mycket som möjligt så känns det ändå som att det hade varit väääldigt skönt att vara ledig idag. Fast så är det väl kanske alltid... Om jag inte är helt ute och cyklar så borde det vara C-dag på jobbet idag vilket betyder att jag borde få köra området runt kontoret. Lång runda som tar en bra stund men jag vet hur den går iallafall så då känns det alltid lite bättre. Det bästa med att att få rundor man kan är att man vet när de tar slut, så man slipper vara otålig och gå och undra hur mycket det egentligen är kvar innan man äntligen är klar. Om jag skyndar mig borde jag vara klar på fyra timmar oich få sluta redan vid två. Hoppas! :)

Kom på att jag missade en liten detalj i fredags! Det blev så mycket med allt jobb hela helgen så jag hann liksom inte få med det. Efter att jag hade slutat jobbet vid sju så åkte jag hit och bytte om och fixade iordning mig och sedan gick vi ner till Grappa och åt en supergod tre-rätters. Det var nämligen så att vi varit tillsammans i prick en månad då! Tiden går fort när man har roligt. Nästan lite för fort, men det har varit bästa månaden och förhoppningsvis blir det måååånga fler av den sorten! Känns så himla bra så det är inte sant!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress