Snow
Den här snön kan ju bara ta och dra någon annanstans. Det hade ju precis blivit vår!! Usch!

Överlevde iallafall dagen, dock med en liten ofrivillig snöängel mitt i villaområdet. Så kan det gå. Sedan gjorde jag tre jackpottar när det gäller arbetskläder. För det första så kommer Sofia E fram när jag precis kommit in från rundan och viftar med mitt pannband och frågar om jag saknar något. Tappade det nämligen igår i Torshälla och tydligen hade hennes kille hittat det utanför deras port och trott att det var hennes. Hur stor är chansen att jag lyckas tappa det just där?! Lite roligt.
För det andra var mina byxor size S genomblöta när jag var klar med rundan så var tvungen att leta fram några att ha så länge så jag slapp gå med blöta byxor resten av dagen. Hittade då ett par i XXS som satt perfekt. nästan iallafall, fortfarande lite stora i rumpan men betydligt bättre än de gamla som jag fick vika upp två varv i midjan och ha bälte i.
För det tredje så höll Sofia E på att beställa vantar och sånt (vilket behövs för jag har nu hål i 9/10 fingrar) så passade på att be henne beställa en mindre fleece till mig på samma gång. Så nu kommer jag snart ha lagom stora kläder och slippa se ut som en fågelskrämma! :)
Dags för klippning nu. Behövs verkligen men jag vill inte egentligen. Kommer säkert behöva klippa typ en decimeter för att bli av med allt slitet... Jaja får se hur det blir!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress