Onsdag
Gårdagskvällen var helt klart den mysigaste på länge! Perfekt. 

Det blev ingen skön bilrunda idag. Eftersom jag har så sjukt svårt att säga nej. Hur svårt kan det vara?? People pleaser kallas det. Så när någon är lite förkyld och inte vill springa i trappor och frågar mig om vi kan byta runda så säger jag såklart ja. Trots att jag har så sjukt ont i framsidan av benen att jag nästan skulle kunna sätta mig ner och gråta för att det gör så ont bara jag går. Hoppas att det inte är benhinneinflammation... Fattas bara det. 
Iallafall så blev det cykelrunda i skogsängen istället. Mycket spring men väldigt lätt och skön runda. Dessutom superskönt väder! Var inne långt innan jag skulle varit om jag kört bil så det var ju också ett plus. 

Nu ska jag ta mig ut till tuna en liten sväng och shoppa lite snabbt. Vet ungefär vad jag ska ha för en gångs skull.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress