Koder
Riktigt dålig måndag idag. Trött, värk i huvud och mage, varit hungrig hela dagen, mycket post, tråkigt väder, dåligt väglag och på det fick jag två backar med extradelning att dela ut efter jag äntligen var klar med rundan. Charmen med extradelning är att det är en runda som delats ut på flera personer, vilket betyder att man, om man inte har tur att få första delen, ska börja mitt i ett område. Inte så himla lätt att hitta var man ska då direkt. Vet inte hur många gånger jag körde runt och försökte hitta rätt gata, så det slutade med att det blev en och en halv timmas övertid och alltså lunch kl halv fem.

Men jag hade iallafall en toppenbra helg så jag får trösta mig med det. Både utgång, träning, filmmys, jobb, shopping, god mat och ännu mera mys. Inte så pjåkigt att hinna med allt det på bara tre dagar. Inget att klaga på. Eller kanske isåfall att jag lyckades spärra koden till mitt betalkort när jag var på tuna. Igen. Som tur var bara den man använder på internet och via telefon men ändå lite tråkigt. Så det var bara att ringa efter en ny som ska landa i brevlådan om ett par dagar. Håller tummarna för att det blir en bra den här gången så jag kommer ihåg den för en gångs skull.

Känns lite som en slappardag idag så hoppade över träningen och bara tar det lugnt istället. Det tycker jag man får efter en sådan här dag! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress