Hot hot hot!

Lite småjobbigt att jobba idag faktiskt. Kvavt som aldrig förr och mestadels stekande sol som pricken över iet. Man ska väl inte klaga men det känns ju halvfräscht när man möter massa människor som hejar och vissa småpratar lite och sedan ser man ut som jag vet inte vad med svett rinnande i ansiktet. Vattenflaskan höll sig iallafall kall halva rundan, men mot slutet var den inte mysig. Vattnet var inte ljummet som det brukar utan varmt. Blä!

Nu ska jag ut och lägga mig i solen någon timme med en stor kanna citronvatten med massa is i! :)


Gillar att mina naglar äntligen börjat bli lite långa! De har en förmåga
att gå av när man kör ner nävarna i brevinkast och lådor tyvär...
Men nu så! Får se bara hur länge jag lyckas behålla dem :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress