Filmmaraton
För det första så måste jag säga att maten vi lagade igårkväll blev riktigt bra, trots mina tvivel. Tänkte äta en matlåda med resterna till lunch om en liten stund. :)

För det andra så är det väl trist att det är så mulet och tråkigt väder när man är ledig, fast samtidigt så känns det bra för då kan man sitta inne och glo på film utan att få dåligt samvete. Igår såg jag "Remember me" som jag har varit väldigt anti eftersom Robert Pattinson har huvudrollen och jag inte riktigt förstår grejen med honom. Varför tycker alla tjejer att han är så hysteriskt bra?? Till min förvåning så var faktiskt filmen bra och jag grät som en tok i slutet.
Idag har jag tittat på "Red Riding Hood" som också var rätt så bra. Den hade lite av allt; romantik, sorg, spänning och lite fanatsy. Det var en sådan film som är uppbyggd så att man tror att det är på ett visst sätt ända fram till slutet när sanningen kommer fram. Jag gillar sådana filmer.

Frågan är om man ska vara så jäklig att man drar på en film till, även fast klockan är så mycket..? Snacka om soffpotatis! Men jag skyller på att min eyeliner är nygjord för då får man ändå inte träna eftersom man kan svettas ut färgen. Nästa vecka blir det andra bullar! ;) 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress