Tisdag

Det är ju kul att man är helt slut efter jobbet, nästan så jag skulle kunna somna tror jag. Det blev en av de längsta rundorna för mig idag, killen som kör den i vanliga fall brukar nästan alltid vara sist in till kontoret och därför förväntade jag mig att det skulle ta riktigt lång tid. Bättre att vara förberedd på att det blir en lång dag istället för tvärtom. Men jag sprang på som tusan i värmen och var faktiskt inte inte sist tillbaka. Alla såg lite förvånade ut när jag kom in så tidigt så det var ju roligt. Skönt att få känna sig lite duktig. :)

Nu regnar det visst rätt ordentligt så jag ska bädda ner mig under en filt i soffan och kolla på ett avsnitt av Criminal Minds och vila upp mig lite. Kollar inte på det så ofta men när det väl händer så är det riktigt bra, om man bortser från att jag alltid lyckas pricka in de avsnitt som har en fortsättning. Lite trist att sitta en timme och sedan blir det inget slut... Tur då att jag har en sådan snäll pojkvän som fixar fram nästa avsnitt utan att jag ens behöver be om det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress