Födelsedagspresent

Idag har jag varit på både stan och Tuna Park och shoppat. Inte så mycket till mig dock, utan mest till Jimmy. Han fyller år på onsdag så det var väl på tiden att jag fick det överstökat. Jag säger bara en sak: FY VAD DET ÄR SVÅRT ATT HANDLA TILL KILLAR!!! Hopplöst. Till en tjej är det bara att köpa ett halsband eller något sådant så är det fixat men till killar blir det så mycket knepigare. Men jag funderade ett par dagar så när jag skulle handla idag så visste jag precis vad jag skulle ha. Mycket smidigt. Kan tyvärr inte säga vad det blev för då blir det ju ingen överraskning. Hope he likes it! :)

När jag var färdig åkte jag hem till Odlaren för att slå in paketen och det första jag hörde när jag öppnade bildörren var ett "mjaaaaau" och sedan kom kissen fram runt husknuten. Han såg så lagom pigg ut, men han följde ändå med in och fick en fästing bortplockad från örat och sedan lite godis som belöning. Inte ett dugg bortskämd den katten inte. Men klart han också skulle ha något när jag och brorsan satt och mumsade dajmtårta. ;)


En suris tycker att matte är lite för långsam när hon ska plocka fram godiset. :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress