Torsdag
Känns inte som jag gör annat än jobbar, äter, tränar och sover... Det är ungefär vad jag gjort idag för att fatta det riktigt kort. Eller ja inte sovit då men. Ingen tid för sånt här inte! Jobba till 15 sedan åka hem och duscha för att sedan möta Denice på stan för en nachotallrik på det där stället som jag helt har glömt namnet på men som ligger vid torget. Gott var det iallafall. Passade på att köpa ett skal till min Desire också. Gilla!
Mitt silikonskal är visserligen jättebra att ha på jobbet men det har liksom slitits och tappat färgen i hörnen så det är inte så snyggt att ha annars, så nu fick det bli ett hårt skal istället.

Som pricken över i:t avslutades dagen med lite träning tillsammans med Emma och Annso.

Helg snaaaaaaaart!!!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress