Seg måndagkväll
Det slog mig att jag helt glömt bort att kolla på Vampire Diaries på torsdagar den senaste tiden så jag tänkte att jag skulle kolla ikapp lite. Kan ju inte sluta bara sådär utan att få veta hur det går... Klickade mig därför in på tv6play och började titta. Vet inte riktigt varför men hela programmet var sådär störigt hackigt och ryckigt så man blir galen.Ungefär lika irriterande som trasiga lysrör som blinkar så det känns som att man ska få ett epilepsianfall eller något... Det blir nog till att kolla på resten på ViasatOnDemand istället för det där pallar jag verkligen inte med en gång till!
Men inte ikväll för jag är fruktansvärt trött. Fast det känns ju lite deppigt att gå och lägga sig redan klockan åtta... Nio får det bli, så kanske man är pigg imorrn. Inte troligt, men hoppas kan man ju. Av någon anledning är man nästan tröttare när man sovit länge. Hur nu det kan vara möjligt..?
Kila ner och sno åt mig en chokladask och se om det är något bra på tv nu. Puss och godnatt!
Anonym

http://vampirediaries-online.blogspot.com/



Här kan du kolla på vampyrerna :)

Anonym

nämen tackar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress