I don't care
Hemskt ledsen att behöva klaga, hatar att vara en sådan som klagar. Men har man vart ute på en utdelningsrunda som normalt ska ta 3 timmar men som nu tog 7 och man dessutom inte ens hann klart, plus har ramlat och gjort sig rätt illa både här och var så har man nästan rätt till det. 13 backar med post skulle släpas runt på en cykel som i sig själv också väger en hel del. Oplogade vägar med glashal is under gör det ju inte precis lättare. Fick alltså gå hela rundan eftersom man ramlade varje gång man satte sig på cykeln så till slut gav jag upp. Lite uppmuntrande iallafall att chefen ringde tre gånger och peppade mig lite och sa att jag jobbade på jäkligt bra. Nu har jag alltså en hel del att göra imorrn eftersom jag inte hann med de tre sista lådorna. Det var ju också kul att behöva GÅ tillbaka med cykeln och de tre lådorna hela vägen från Gränsgatan till kontoret. Grät hela vägen av hunger, utmattning och smärta. När jag insåg att jag inte skulle klara att ta mig uppför backen vid jobbet själv så ringde jag på som var på väg hem från sitt jobb så fick han komma och hjälpa mig...

Slutsummering: Dålig dag på jobbet.

Nu ska jag åka ner till Sofia och så ska vi köpa hem någon god mat och bara softa framför tvn. Det behövs efter en dag som denna!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress