Tjejkväll
Gillar skarpt när det är lite post på jobbet. Imorse när jag kom dit var mitt område nästan färdigpackat så det var bara för mig att fylla på vattenflaskan, gå upp och hämta bilen, packa in allt och sedan åka ut till Hållsta för att börja dela. Allt gick hur bra som helst, tills jag var klar och skulle förbi andra kontoret för att hämta/lämna lite post och hämta upp en cykel. Förstod mig inte alls på cykelstället. Kändes lagom dumt att behöva be en kille där om hjälp. Fast å andra sidan fick inte han det heller att gå ihop sig så då var jag inte helt värdelös iallafall. Vi fick helt enkelt plocka isär cykelskrället och kasta in det där bak i stället. Lätt som en plätt! :)

Efter jobbet åkte jag och Fia direkt till Vattenpalatset för lite motionssim. En hel timma blev det så lite duktiga var vi allt. Läskig känsla när man kommer upp ur bassängen efter så lång tid i vatten. Man kände sig extremt tung och nästan lite full för att man var så ostabil och vinglig. Inte helt roligt att fortfarande stinka klor fast man duschat och allt nu...

Kvällen bjuder på tjejkväll. Me like! Ska strax byta om och promenera upp till Amanda och sedan ska vi åka och hämta något gott att äta medan vi snackar en massa skit och har det allmänt trevligt. Väldigt sugen på Spicy även fast jag åt det till lunch. Dags att prova en ny rätt tror jag. Det händer inte ofta.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress