Over
Då har man gjort sig förtjänt av lite stålar idag också då. Bara att ge sig på nästa 7-dagarsvecka imorrn. Heja heja!
Tycker det mesta flöt på rätt så bra idag faktiskt, förutom att jag fick brottas med vågen där man ska trycka fram ettiketter till den grillade kycklingen. Tog mig ungefär 45 min att lista ut hur den nya ettikettrullen skulle sitta. Men jag fixade det till slut, alldeles själv. Sedan höll jag på att få en hjärtattack när någon plötsligt öppnade den låsta dörren ut till lagret där jag höll på och grejade lite. Det var som tur var bara en vakt från Securitas som skulle kolla våra övervakningskameror så då var det inte så läskigt längre. Inte för att det hör till saken men han såg dessutom sjuuukt bra ut.
Får heller inte glömma att jag även fick finbesök av Ronja och Marcus sedan när jag satt i kassan! :)

Nu blir det sängen nästa. Måste ju orka upp imorrn med, annars blir Slagsta/Måsta utan post och så kan vi ju inte ha det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress