27
Igår jobbade jag min 27e dag i rad. Känns ganska sjukt med tanke på att jag tyckte att det var jättemycket med 13 dagar i sträck i julas. Konstigt nog känns det som att alla de här dagarna har gått ganska snabbt. Det var inte så farligt som det låter. För det är ju faktiskt jäkligt mycket. Nästan en månad non-stop. Kan knappast vara hälsosamt... Kan inte förneka att jag är rejält trött. Har varit nära att somna när jag kommit hem på eftermiddagarna hela veckan så kroppen känner väl av det även om huvudet inte gör det på samma sätt. 
Idag är jag iallafall ledig för första gången på nästan en månad. Sov till lite efter 11 och sedan degade jag på soffan fram till kl 14 när jag åkte iväg på träning. Alldeles strax ska jag skjutsa familjen till Sandströms och sedan åka ner till min bästaste Fia för en riktig myskväll. Vi ska laga god mat, moffa choklad och chips framför melodifestivalen och snacka massa skit. Kommer bli underbart ♥

Imorgon blir det att komma igång med jobbandet igen. Från och med då är det 20 dagar i rad som gäller. Minst. Har inte fått veta hur det ser ut sedan men det finns ju en risk att det blir ännu mer. Bara att bita ihop och köra!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress