Det går bra nu
Min ansökan om studiebidrag blev godkänd! Snacka om snabba ryck med tanke på att jag skickade in sent i fredagskväll och tydligen fick svaret tidigt på söndagmorgonen. Allt jag behöver göra nu är att skicka in en studieförsäkran sedan när skolan har börjat och sedan meddela Swedbank vilket konto jag vill ha in pengarna på. Och hoppas på att jag inte tjänar mer än mitt fribelopp så jag blir återbetalningsskyldig... Med alla övertid som blivit på senaste tiden börjar jag nästan bli orolig, men jag håller tummarna. :)

Nu tänker jag vara lat och kolla på tv medan Jimmy är på träning. Från början hade jag tänkt gå på Bodypump men jag ångrade mig när jag kom på att det är första dagen Gympozz har öppet efter en veckas uppehåll så det lär vara proppat med folk. Tycker inte det känns som att det ger så mycket när man står packade som sillar och ska försöka göra rörelserna ordentligt. Det blir istället Bodyattack tisdag, torsdag och fredag.


Igårkväll grillades det!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress