Å-festen
Idag mår jag nog lite värre än jag förtjänar tror jag. Ändå tyckte jag inte att jag drack så himla mycket igårkväll, men det var nog Jimmys jäkla shotspel som gjorde susen.

När jag kom hem från jobbet började vi bygga ihop nya gasolgrillen som Jimmy hämtat på dagen och så kom pappa förbi med gasol eftersom vi hade massa sådant hemma. Framåt kvällen kom folket, hela 11 stycken lyckades vi klämma in runt bordet på uteplatsen. Mysigt men lite trångt blev det. Vi åt massa mat och sedan åkte som sagt shotspelet fram. Roligt men farligt det där.

Vid elvatiden rörde vi oss mot stan för att kolla in vad de hittat på i år. För mig och Rebecka blev det Brasseriet där vi kollade när Le Kid spelade. En väldigt lyckad kväll! :)

Nu tänkte jag göra en kraftansträngning och försöka ta mig upp ur soffan för det behöver handlas lite inför kvällen, så det är väl lika bra att få det överstökat. Just nu känns det som att det kommer bli en lugn kväll. Har fortfarande lite huvudvärk och emellanåt jätteont i vänsterörat. Hoppas verkligen att det inte är en öroninflammation på gång...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress