Torsdag

Så har man jobbat färdigt för idag då. Riktigt najsigt väder, fast Årby är ett ständigt mörker. Just idag kändes det dock riktigt bra, tog inte alltför lång tid och vid det här laget har jag lärt mig vart jag ska och hur husen fungerar. Härligt att få komma ifrån jobbet hyffsat tidigt iallafall! :)

Imorgon ska jag köra den rundan som jag krockade på för ungefär en månad sedan. Sådan otur ska man väl inte ha igen hoppas jag. Efter det blir det ännu mer jobb, hela tre timmar på Triangeln och sedan fick jag ett längre pass på lördag vilket verkligen behövs nu när jag inte jobbar så mycket längre. Förstår inte vart jag gör av alla pengar...
Eller det gör jag väl egentligen. Mycket kläder och skor har det blivit på sistone så det är väl inte så konstigt att det känns i plånkan. Opassande nog ska jag precis åka iväg till Lager 157 med Ronja och Amanda. Har de fått in några nyheter sedan förra veckan kan man ju undra. Men lite kul med en liten trip iallafall. Kvällen kommer att avslutas på Slagstaglass. Årets sjätte tror jag! :)



Jessica

Nu måste ni ju vara less på slagstaglass?

Sara

Aldrig! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress