Saknad

Trots att man faktiskt gick och la sig tidigt igår så var jag minst sagt död imorse. Det var till och med så att hon jag jobbade med sa "Oj du ser trött ut" när jag klev innanför dörren. Men tiden gick riktigt fort ändå. Det är det bästa med att jobba dagtid för det finns alltid något att göra så tiden bara försvinner! :)

När jag hade ungefär en timme kvar kom mamma in på lagret och pratade en stund. Inte träffat varken henne eller pappa på evigheter känns det som. Inte så konstigt eftersom jag bara varit hemma korta stunder för att hämta kläder mm, och då oftast när ingen har varit hemma. Tydligen var man lite saknad för hon ville att jag skulle smsa eller ringa någon dag och helst komma hem och äta någon kväll. Ganska komiskt med tanke på att man annars jämt och ständigt fick höra att man hade det så himla bra och var så himla bortskämd för att man fick mat och tillgång till bil och så vidare. Nu när man (för det mesta) betalar sin mat själv så praktiskt taget ber de en att komma hem och äta... Får väl pallra mig hem någon dag så de blir nöjda. :)

Nu tänkte jag vara lite duktig och plocka ur diskmaskinen och sedan ta en dusch innan jag intar soffan med nya numret av Veckorevyn medan jag väntar på att åka och hämta en pojkvän från jobbet.
Det blir en lugn kväll eftersom man ska orka upp för att börja jobba kl sju imorrn med. Skulle nog behöva lägga mig vid åtta om jag ska vara pigg men det känns väl nästan lite väl tidigt en lördagkväll...


Gårdagens "chokladbord". Behöver jag säga att vi inte orkade äta upp allt??;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress