Prosit

Superjobbigt att gå upp på morgnarna nu. Det kliar och svider i ögonen så det gör ont bara att öppna dem. Efter hundra liter kallvatten och massa ögondroppar känns det en liten aning bättre men inte mycket. Inte ser det speciellt bra ut heller, man skulle kunna tro att jag inte sovit överhuvudtaget på en vecka. Nyser gör jag också stup i kvarten. Speciellt på jobbet av någon anledning. Antagligen för att man är ute så mycket... Känns sådär med tanke på att jag ska åka moppe idag. Väldigt fräschigt att nysa med en hjälm på huvudet. Kunde inte bara tabletterna hjälpa!!??

Men men det är inte mycket mer att göra åt. Bara att gilla läget så att säga. Det kunde ju varit värre (tror jag). Dags att cykla till jobbet och få det överstökat. En av coacherna ringde just och sa att de skulle åka ut nu så det är bara för mig att dra ut direkt när jag kommer dit. Om man har tur så får man ta helg om sådär en fyra timmar! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress