Paxad
Det gick långsamt men bra i Årby idag. Min tå håller på att ta livet av mig men nu har jag stuckit hål på blåsan så det är väl bara att hålla tummarna för att det ska bli lite bättre till imorgon.
Eftersom jag mer eller mindre haltar fram så bestämde jag mig för att det får bli en vilodag idag så Jimmy var snabb att paxa mig. Åkte hem en sväng förut för att hämta lite rena kläder och handla lite grejer till middagen. Vi lagar nu en slags thairätt med kyckling. Bara att steka kyckling, purjolök, paprika och chamipinjoner, ha i färdigköpt thaisoppa som finns i kyldisken i affärerna och sedan i med lite chicken thai wok-krydda. Enda nackdelen är att det ska koka i hela 40 min... Men sedan är det bara att koka lite nudlar och pressa lime över så blir det hur bra som helst! :)

Om cirkus en timme är det dags att bänka sig framför Grey's. Med lite tur så hinner jag titta på förra veckans avsnitt innan det. Missade ju pga av jobb. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress