Måndag
Herregud alltså jag börjar snart krypa på väggarna! Undrar om man kan dö av att bli alltför uttråkad? Jag tror fan det. Det jag lyckats åstadkomma under denna dag är ungefär följande; äta frukost, kolla på sådär en 12 avsnitt av Vänner totalt, äta lunch och middag, samt länka alla mina kontakter i mobilen till facebook så att det nu finns bilder och information om alla i telefonboken. Det känns på något sätt som en inte helt ultimat dag. Och inte vågar man träna eftersom man fortfarande är lite halvkrasslig. Usch och fy. Är det inte lite fel att längta till helgen redan på en måndag? Speciellt när man ska jobba helgen. Jag behöver ett jobb tror jag.

Och nu ska jag fixa lite och sedan sova eftersom man ska upp klockan 06.00 för första gången på säkert ett år. Sedan att man dessutom helst ska vara skapligt pigg då också skapar ju lite problem. Minst sagt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress