Nostalgi

Det slog mig igår att jag saknar skolan som fan! Visst det är skönt att slippa plugg och aulaprov och allt sådant, men man saknar ändå sammanhållningen och alla människor. Och lärare. Jag var på Ica med mamma igår och stod och väntade vid kassorna för att hon hade glömt något som vanligt. Plötsligt inser jag att människan som står en halvmeter till vänster om mig är väldigt väldigt väldigt bekant. GAIA!! Kära lilla matte- och fysik-Gaia! Minnen! Och så säger människan att jag "ser så fräsch och utvilad ut i ansiktet". Jo tjena, osminkad, uppsatt hår och på väg till träning. Haha men blev rätt glad ändå.

Väldigt mysig kväll hos Sofia igår! Massa tv, godis, prat och supergod tacopaj. Vi kan det där med matlagning vi!!

Nu ska jag fila lite på mitt CV innan jag ska på träning och därefter blir det plankstek och sedan jobb tre timmar. Lagom tid på en lördag tycker jag. Speciellt med tanke på att det är betalt för sex timmar.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress