My happy ending
JAG ÖVERLEVDE TANDLÄKARBESÖKET!! Delvis kanske för att jag var så sjukt trött så jag var helt avtrubbad och inte hade tillräckligt med energi för att vara vettskrämd. Bra tips för den som är nervös inför att gå till tandläkaren: sov så lite som möjligt! Haha!
Hur som helst så gick det strålande och man hamnade i den lägsta prisgruppen och allt. Tandsten kan dock ta sig. Satan vad ont det gör. Som att hela käken ska följa med när dom skrapar bort det. Men nu är det över och man behöver inte dit på förrän om ett och ett halvt år eller vad det nu är.

När jag kom hem gick jag faktiskt och la mig ett par timmar för att komma ifatt lite med sömnen. Tills jag blev väckt av diverse sms från arbetsförmedlingen och HM. Kul. Och nu måste jag nog skynda mig så jag hinner duscha innan det är dags för jobb 17-22.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress