TV
Till skillnad från igår så har det varit toppenväder idag!! Det gillar vi! Bestämde mig för att ta en powerwalk i solskenet men kom på att det var lite småtråkigt ensam så jag frågade Rebecka som sedan följde med. Kyligt men superskönt!

De senaste två timmarna har bokstavligen flugit förbi. Satte mig här för att registrera mig på massa bemanningsföretag och herregud vilken tid det tar. Två timmar att registrera sig på fem stycken! Sjukt. Jag som inte ens vill jobba på ett bemanningsföretag dessutom. Men min jobbcoach tjatar så jag tänkte göra henne glad genom att fixa det till vårt möte imorrn. Hon ska för övrigt sluta i december fick jag höra på gruppmötet igår. Tummen ner för det...

Kom på att det är över två månader sedan jag klippte mig så ringde och bokade en tid för klippning och slingning i början på december. Fast nu blev jag osäker på om jag vill göra det ljust eller mörkt... Vore inte fel med en förändring och jag tycker det är grymt snyggt med mörkt. Fast gillar att vara blond och tror jag trivs bättre i det om jag tänker efter. Utväxten syns ju mindre när jag är blond också eftersom det är det jag är... Beslutsångest som vanligt med andra ord. Har ju ett par veckor på mig att fundera iallafall.

Nu ska jag ta en paus i registrerandet och kila ner och se hur det går med maten. Sedan blir det tv tv tv. Först är det Kom i form med Anna Anka (jag hatar henne egentligen men hon är GRYM som personlig tränare så just det programmet är värt att se!) och sedan Desperate Housewives och Cougar Town. Lite glass på det så blir det toppen. Tv-freak? Tror nog det va!?

Väldigt gammal, väldigt otydlig bild med väldigt mörkt hår.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress