Ledig

Idag har jag varit ledig. Så jäkla skönt. Vaknade ändå rätt tidigt tyvärr men det är smällar man får ta. Började med att städa mitt rum+badrum direkt efter frukost. Älskar känslan av nystädat. Synd att det bara tar typ en dag innan det ligger grejer överallt igen...

Efter all städning åkte jag ner på stan för att köpa mig en mössa. Känns som att det behövs när det är såhär kallt. Fick med mig en himla massa annat med; väska, plånbok, lite grejer från Kicks och skor. Nämn en gång jag kommit hem från stan utan att ha köpt skor... Hmm tror inte det går. Hehe. Men dessa var jag tvungen att ha. Påminner mycket om mina favoritskor fast lite högre klack och skaft så de passar bättre till strumpbyxor vilket var hela poängen. Och så är de i skinn istället för mocka som de gamla. 699 spänn på Nilsons tyckte jag var ett riktigt klipp eftersom jag vet att jag kommer använda dem. Nöjd!!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress