Cityman?
Började dagen med att åka ner på anställningsintervju på Bring Citymail. När jag kliver in genom dörren är det heldött i hela lokalen. Hörde dock ljud inifrån ett rum långt in och det lät som att folk satt där och åt. Vad ska jag göra? tänker jag, eftersom det känns lite knas att kliva in där bland alla. Som tur är är jag så clever så jag kommer på att om jag smäller lite i dörren så kanske någon hör mig och kommer ut så jag slipper gå in. Det funkade fint. Fick en liten rundtur och beskrivning av vad man gör och sedan blev det intervjudags. Tror det gick rätt hyffsat faktiskt. Tycker det är svårt när de ställer frågor man inte kunnat förbereda sig på men... I slutet skulle jag få göra ett postsorteringstest, så killen försvinner för att hämta det och kommer sedan tillbaka utan det eftersom datorn krånglade. Istället fick han lita på mig när jag sa att jag inte lider av dyslexi. Kan tydligen bli svårt ifall man har det. Haha.

Hur som helst så avslutade han med att säga "jag tänker mig att börja upplärningen på måndag så jag hör av mig i slutet av veckan". Det tar jag som ett bra tecken? Lät i princip som att det var klart... Så kanske är jag en framtida cityman! Bara hålla tummarna. Isåfall är jag ju all set med två timanställningar. Blir rätt bra lön på det skulle jag tippa på!

Väntar nu på att ugnen ska bli varm så jag kan äta lunch innan jag ska iväg och jobba 13-22. Under tiden hann jag klicka mig in på H&Ms nätrea och beställa en massa. Observera att jag inte ens hunnit få allt jag köpte sist. Shopaholic? YEEEEEEEEES (Y)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress