You can stand under my umbrella
En vecka kvar nu. Eller egentligen bara fyra dagar med plugg. Sedan sätts betygen och man kan chilla de sista veckorna. Nog för att det är bal och en del annat att stå i, men det ska bli sjukt skönt ändå. Och det här sista innan betygssättningen kommer nog att vara de värsta veckorna hittills i mitt liv. På något sätt har det också råkat bli så att jag har jobbat onormalt mycket just nu när jag verkligen inte har tid också. Lite typiskt sådär. Den vanliga turen liksom. Men jobbade igår så tog ledigt på onsdag för att kunna plugga järnet till torsdagens tre prov.

Igår blev det fest vilket var väldigt trevligt. Ett tusental myggbett var det väl nästan värt. De måste ju också leva på något. Nu ska jag krypa ner i ett skållhett bad eftersom det råkade börja spöregna när jag cyklade hem förut. Vore ju lite trist att bli sjuk lagom till studenten och allt !
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress