Celebration
Och så var det söndag igen.. Veckans absolut mest värdelösa dag. Måste snart bege mig iväg hemifrån för tre timmars jobb också vilket jag inte har lust med alls. Förhoppningsvis går det snabbt så det är över innan man hinner bli alltför trött på det.
Igår blev det middag och förkrök hos Ronja och sen o'learys resten av kvällen. Mycket trevligt <3 Men lite irriterande att det börjar strömma in 92or där nu också. Inget illa menat eller så men lite störande är det faktiskt. De är ju små!!! Stannade till på kebabhuset för lite fyllekäk innan vi åkte hem och vem jobbar där om inte min tränare? Bara liite pinsamt vare. Men han har säkert glömt det till måndag..

ronja

asså jag visste att jag kände igen honom från någonting :O och det var träningen jag ränkte på också :P

sara

hahaha jaha jag trodde du fatta direkt :O därför jag tyckte det va lite småskämmigt sådär :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress