Tränatränaträna!
Friluftsdag idag då. Första året man inte åker till Romme... Lite sorgligt faktiskt, fast samtidigt ganska skönt. Alltid så seg efteråt. Det blev istället BodyAttack med Ronja och Madde. Stannade sedan kvar en halvtimme och körde BodyPump efteråt också. Har alltid velat pröva men känns så jobbigt när man aldrig kört innan så man suger medan alla andra är bra. Så därför var ju detta ett ypperligt tillfälle när det ändå bara var massa andra nybörjare. Det var dock inte lika roligt som Attacken men helt klart ett bra alternativ. Väldigt jobbigt var det också, mina armar skakade så mycket efter ett tag så jag knappt kunde lyfta vikterna men det är smällar man får ta. Säkert bara för att vi redan tränat ett pass innan. Efteråt blev det Spicy Hot och en tur på stan (svettig, osminkad och allmänt ofräsch!). Bävade för att dra kortet i parkeringshuset när jag skulle hem. 59 kr slutade det på. Tur man hade Statoilkortet som pappa pröjsar för. Hehe.

Nu ska jag skriva svenska c-uppsats och senare blir det bio :) Vi ska på premiären av The Wolfman som jag tycker verkar jätteläskig på reklamen ! 


minnen<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress