Hyper

Man överlevde! Har just vart på Wolfman med babe, Gurra och Marre. Den var faktiskt riktigt bra men jag lärde mig tidigt att kolla bort när det blev för jobbigt.. Kollade då istället på Alex som tillsammans med Gurra sitter och skrattar! Störda människor. Men dom tyckte den var grym, 4/5 eller möjligtvis 5/5 så eftersom jag inte såg riktigt alla delar så litar jag väl på dem. Sorgligt nog kommer jag nog att ha mardrömmar men det gör i och för sig inte så mycket för jag är ändå hur pigg som helst fast jag var uppe tidigt och har tränat och allt. Fast det kanske är just därför... Mår alltid så himla bra och blir superpigg efter träning. Så himla skönt!
Morgondagen kommer dock att bli något hektisk med två uppsatser att skriva, lite shopping, träffa människor och hade velat träna med men det känns inte som att tiden kommer att räcka till det tyvärr.

Ska väl göra att försök att sova med mina varulvsmarrdrömmar nu ändå. Puss<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress